Lemele speelt gelijk in Hattem
18 november 2006

In Hattem heeft Lemele een uitstekend resultaat behaald tegen de nummer 2 van de competitie. Uit Bij Hatto Heim werd het 1-1.

In de eerste helft had Lemele weinig te vrezen van hatto Heim en Lemele kwam vlak voor rust terecth op een 0-1 voorsprong. Harry Warmelink (Spelend vanaf linksbuiten) kwam goed voor zijn verdediger en rondde beheerst af. Lemele vergat in het laatste kwartier voor rust enkele aanvallen zorgvuledig uit te spelen, waardoor Hatto Heim nog bleef geloven in een goede uitslag.

Na de rust had Hatto Heim wat aanpassingen gedaan en kwam Lemele er nauwelijks meer uit. De eerste 20 minuten waren volledig voor de gastheren en de 1-1 was meer dan verdiend te noemen. Verder schoot Hatto Heim nog een bal op de lat vanuit een vrije trap. Na een half uur in de tweede helft komt ook Lemele wat beter in het spel en lijkt de 1-1 een feit. Lemele scoort echter bijna vanuit een corner en ook 2 buitenspelgevallen worden onterecht afgevlagd. Aan de andere kant raakt Hatto Heim (vanuit buitenspelpositie) nogmaals de lat.

Uiteindelijk bleef de 1-1 op het bord staan en voor beide partijen was deze uitslag meer dan terecht. Daarover was iedereen het wel eens. Mede dankzij de goede leiding van een zeer bekwame scheidrscehter werd het ene leuke wedstrijd met een mooie uitslag voor Lemele.

Over 2 weken moet Lemele uit naar WZC. Dat wordt wederom een wedstrijd tegen ene ploeg uit de top 4. De vierde topper op rij. Al met al een zwaar affiche, maar wederom ook een wedstrijd om naar uit te kijken.

Bron: Lemele

0-1  Harry Warmelink