v.v. Bergentheim - KHC ( 1 - 0 ) 1 - 1
13 oktober 2007

Bergentheim en KHC maakten er afgelopen zaterdag een boeiend gevecht van op sportpark Moscou. Voor rust schoot Ronnie Hakkers na goed voorbereidend werk van Jos Kikkert Bergentheim op voorsprong en 10 minuten na rust scoorde KHC gelijk uit een vrije trap.

Bergentheim en KHC lieten zien dat voetbal heel leuk kan zijn. Met kansen over en weer, spelers die op of net over de grens gaan maar dat accepteren van elkaar en een goede scheidsrechter.
Zaterdag stonden twee ploegen tegenover elkaar die beide voor de winst gingen. Bergentheim was voor de rust de betere ploeg en dat resulteerde in een verdiende voorsprong na een goede aanval ingeleid door Jos Kikkert, Eddy Eggengoor die twee man meetrok en Ronnie Hakkers die als lachende derde de bal binnenschoot. Een tweede treffer hing ook wel in de lucht maar ook KHC zag een van richting verandert schot op de paal belanden.

Na rust kwam een beter KHC uit de kleedkamer en dat resulteerde al snel in een 1-1 gelijke stand. Bergentheim was even van slag maar vocht zich weer terug in de wedstrijd. De ingevallen Wilko Eggengoor poeierde een bal op de lat uit een vrije trap en ook Eddy Eggengoor had de 2-1 op de schoen maar miste. Ook KHC deed van zich spreken waardoor het tot de laatste seconde van de wedstrijd spannend bleef en na meer dan 100 minuten voetballen beide ploegen met een kater van het veld stapten. Beide ploegen dachten recht te hebben op meer maar daar heb je gelijke spelen voor...

Bron: Bergentheim

'22  1-0  Ronnie Hakkers