IJVV - HTC 2-2 (1-2)
1 december 2007

IJVV is zaterdag tegen HTC blijven steken op een 2-2 gelijkspel. In de slotfase had IJVV kans op meer, maar over de gehele wedstrijd gezien was het een terechte uitslag.

Trainer Han Hanekamp vond zijn elftal voor rust slecht spelen. "Met name op het middenveld hebben we de slag verloren. HTC deed het goed op het middenveld. Ook vond ik onze wedstrijdinstelling niet goed genoeg", blikte de oefenmeester terug.

Mark Wagteveld scoorde nog wel voor IJVV, maar HTC boog nog voor rust de stand om in 1-2. In de tweede helft wisselde Hanekamp aanvallend en ging zijn ploeg achterin een op een spelen. Martijn Prins scoorde twintig minuten voor tijd de verdiende gelijkmaker. Daarna golfde het spel op en neer met kansen voor beide teams. De beste mogelijkheden waren echter voor IJVV.

Bron: IJVV

'19  1-0  Mark Wagteveld