Bergentheim-Gramsbergen 1-1
13 september 2008

In de eerste thuiswedstrijd in deze competitie kwam Bergentheim niet verder dan een 1-1 gelijke stand. In de eerste helft kwam Gramsbergen op een 0-1 voorsprong en laat in de 2e helft zorgde Ronnie Hakkers voor de gelijkmaker. Bergentheim – Gramsbergen zou een wedstrijd worden met twee gezichten.

In de eerste helft was het Gramsbergen die voor de meeste dreiging zorgde en feller was dan de mannen van trainer Folkert Velten. Dit resulteerde in de 19e minuut in een 0-1 voorsprong. Ook na dit doelpunt bleef Gramsbergen de meest gevaarlijke ploeg. Jan-Hendrik Kollen en ook Gert v/d Weide moesten beide redding brengen op de doellijn waardoor Bergentheim met een 0-1 stand de rust bereikten. In de 2e helft waren de rollen totaal omgedraaid. Een goed spelend Bergentheim draaide de duimschroeven aan. Kansen werden er gecreëerd maar evenals vorige week werd er slordig omgesprongen met de kansen maar ook dient gezegd te worden dat doelman Erik van ’t Holt een puike partij stond te keepen. In de 79e minuut was het dan eindelijk raak. Een voorzet van Wilko Eggengoor werd door Erik van ’t Holt half verwerkt waardoor Ronnie Hakkers het beslissende zetje kon geven en beide ploegen op gelijke hoogte bracht. Bergentheim probeerde de beslissing nog te forceren maar na ruim 90 minuten stond een terechte 1-1 eindstand op het scorebord.

Bron: Bergentheim

'19  0-1  Bart Wind