SCD'83-Bergentheim 1-0 (20-09-08)
20 september 2008

Bergentheim is er niet in geslaagd de goede seizoensstart een goed vervolg te geven tegen SCD ’83. In een uiterst povere en fletse wedstrijd van beide zijden scoorde SCD de winnende treffer in de 63e minuut.

Supporters die voor een sprankelend duel naar Dedemsvaart kwamen onder een heerlijk zonnetje kwamen deze middag bedrogen uit. Beide ploegen konden op geen enkele wijze het publiek op een behoorlijke manier vermaken. De wedstrijd verliep in een traag tempo en beide ploegen grossierden in balverlies. In de 2e helft lukte het SCD om een behoorlijke aanval op de mat te leggen en doelman Karel Pullen te verschalken. Bergentheim probeerde het wel en kreeg ook een aantal goede mogelijkheden om de 1-1 binnen te schieten maar de precisie ontbrak en soms was het schrijnend om te zien hoe besluiteloos men was. Na een fantastische openingswedstrijd in Vaassen, een goede 2e helft tegen Gramsbergen konden de mannen van trainer Folkert Velten op geen enkele wijze imponeren tegen SCD. Volgende week zaterdag komt WZC uit Wapenveld op bezoek en zal er beslist uit een ander vaatje getapt moeten worden.

Bron: Bergentheim

'63  1-0  Marc Zuidema