KHC verspeeld vroege voorsprong
27 september 2008

KHC heeft nogal eens de neiging om vroeg in de wedstrijd op achterstand te komen, maar zaterdagmiddag was dat eens net andersom. Al na 20 seconden lag de bal in het net via de binnenkant paal netjes ingeschoten door Rick Hoekman, op aangeven van Erhan Uzun. Na 17 minuten werd het zelfs 2-0 door wederom Rick Hoekman. Erhan Uzun kwam mooi door op links en Rick Hoekman schiet de bal strak in de kruising. Hierna was het aanval op aanval van KHC en Gramsbergen leek een kansloze wedstrijd te spelen. Tom Diender speelde een ongelukkige wedstrijd want maar liefst 3 keer kwam hij vrij voor de sluitpost van Gramsbergen. Te slordig en gehaast inschieten behoed Gramsbergen al voor de thee tot een grote nederlaag. Wie dacht dat de wedstrijd al gespeeld was kwam bedrogen uit, Gramsbergen gooide er een schepje bovenop, stroopte de mouwen op en maakte fraai de aansluit treffer in de 78 e minuut. KHC kon het niet bijbenen, na de wissels van Jeroen Overdijk en Dennis van Ooyen viel de ploeg ver terug. In de slotfase de terechte gelijkmaker 2-2, en het was keeper Patrick Mulder die KHC op de been hield anders had het nog veel slechter kunnen aflopen.

Volgende week de lastige uitwedstrijd tegen SCD’83 uit Dedemsvaart. We hebben daar nog nooit gewonnen, dus daar moeten we maar eens verandering in brengen.

Man van de wedstrijd.
Rick Hoekman