Mariënberg Rijdt Scheve Schaats In Balkbrug!
1 november 2008

Soms heb je van die wedstrijden die je meteen uit je geheugen moet bannen.
Het duel in Balkbrug tegen een irritant spelend Avereest is er zo’n eentje. De thuisploeg ontregelde het spel voortdurend door het vragen om kaarten, schwalbes en de roodzwarten lieten zich volkomen uit de tent lokken. Vooral in de tweede helft was Mariënberg niet bezig met voetballen, maar speelde het tegen zichzelf. Zag Rick Kelder met een rode kaart het veld verlaten en trof in scheidsrechter Veld een arbiter die volledig de weg kwijt was.
Kortom, snel vergeten! Na een mooie serie van vijf wedstrijden op rij ongeslagen reed Mariënberg even een scheve schaats. Zulke wedstrijden kunnen er tussen zitten. Geen man overboord, heel snel vergeten en de blik weer richten op het volgend duel. Komende zaterdag wacht thuis HTC. De rode lantaarndrager verkeert in zwaar weer, verloor met 4-3 van WZC uit Wapenveld. Een kat in nauw kan rare sprongen maken. Mariënberg is dus gewaarschuwd. Maar wij kennen onze mannen, die zinnen op sportieve revanche want ze waren zelfs ook niet te spreken over de ‘prestatie’ in Balkbrug. De reset-knop deze week maximaal indrukken en dan vrolijk en fris beginnen op het Westerpark tegen de Holter Tuinder Combinatie!

(Door Alfred Dorgelo)

Bron: Marienberg