KHC volledig van slag
9 september 2006

Na de terechte nederlaag van vorige week tegen Nieuwleusen, was het nu het Dalfser ASC’62 dat KHC aan de zegekar hing.

Net als vorige week stond de formatie van Egbert Kragt te gespannen in het veld en maakte fout op fout. In de 11e minuut was het Frans van Pijkeren die de 0-1 op het scorebord bracht na een geweldige fout in de Kamper verdediging. KHC probeerde hier nog wel wat tegenover te stellen, maar niets lukte. In de 13e minuut was het de lange spits Jan-Willem van Veen die 0-2 scoorde na dat simpel de bal werd ingeleverd op het middenveld. KHC schrok toch wel van deze achterstand want het begon een stuk gevaarlijker te worden, en zowaar kamen er enkele kansjes. In de 25e minuut was het Revelino Sabono die namens KHC de 1-2 inkopte van uit een hoekschop. Echter ging het weer mis op het middenveld, de bal werd simpel ingeleverd en de spits van ASC’62 Jan-Willem van Veen maakte dankbaar gebruik van het Kamper presentje en scoorde fraai 1-3.

KHC probeerde in de 2e helft nog wel de wedstrijd te kantelen maar dat lukte niet meer. De ingekomen Erik Post kreeg wel enkele kansen, maar wist niet te doelpunten. In de slotfase nog een gele kaart voor Murat Orman, die veel te hard inging op een tegenstander. KHC staat met 0 punten onderaan en zal er de komende weken alles aan moeten doen om die plaats te verlaten.

Man van de wedstrijd.

Scheidsrechter Henk Schrik uit Zwolle
die een prima wedstrijd floot

Bron: KHC