KHC verliest onnodig bij HTC
13 december 2008

Het was bar en bar koud zaterdag en de trouwe supporters die nog kwamen kijken zullen het niet best hebben gehad. KHC begon goed en het leek erop dat met Dennis Maurer en Marcel Hup in de ploeg, er wat te halen viel vanmiddag. Echter kansen waren er niet veel, maar de verdediging stond op zich goed. Halverwege toch de 1-0 voor HTC, in een periode dat het de betere ploeg was. Een voorzet werd door de doelman van KHC voor de voeten van een aanvaller gekaatst, en deze wist wel raad met het buitenkansje. De 2e helft was niet goed, er werd te slordig de bal weer ingeleverd. Het werd 2-0 vanuit een hoekschop. Keeper John Mulder liet knullig de bal door de handen glijden. Toen Stefan Drost de tegenstander ook nog een handje hielp was het gedaan met de dadendrang van KHC.

Een jammerlijk verlies tegen de hekkensluiter, KHC voetbalt wel beter met de routine in de ploeg. Het team snakt naar een overwinning, en die gaat er ook komen, let maar eens op. Zaterdag de thuiswedstrijd tegen Avereest, dan moet het maar gebeuren. Zou een leuke opsteker zijn voor de winterstop. Let op aanvang 14.00 uur.

Man van de wedstrijd.
Dennis Maurer