s.v. HTC nieuwe koploper
26 september 2009

26 september was het een prachtige nazomerdag op sportpark ‘de Pelikaan.’ Er stond een wedstrijd tussen s.v. HTC en KHC op het programma. Beide teams hadden na drie wedstrijden negen punten veroverd. Een van beide teams zou de leiding kunnen nemen in 4e klasse D. Dit zijn genoeg ingrediënten voor een mooie voetbalmiddag: De wedstrijd begon goed voor s.v. HTC, na 9 minuten was het al raak na een goede een-twee tussen Michel van Heerde en Coen Dunnik kwam de bal voor bij Iljas Baltes die de bal onberispelijk binnen schoot. Na 18 minuten was het KHC die de eerste kans kreeg, maar Rabbi Ezzat schoot de bal over de goal. Verder waren er nog een aantal kansen over en weer, maar bleef de 1-0 op het scorebord staan. In de tweede helft ging KHC op zoek naar de aansluitingstreffer, maar kon niet verder komen dan schoten buiten het zestien meter gebied. Toch was het s.v. HTC die de tweede treffer tevens einduitslag van de wedstrijd aantekende. De bal werd goed rondgespeeld, uiteindelijk kwam de bal voor de voeten van Coen Dunnink die de bal in de rechter onderhoek plaatste. Aanstaande zaterdag staat de wedstrijd tegen v.v. ’s Heerenbroek op het programma. ’s Heerenbroek staat op dit moment op de vijfde plaats met 7 punten. Opstelling: Gerald Meijberg, Ludo Remerie, Raymond Hooiveld, Gideon Smit, Michel van Heerde, Marco Tatje, Coen Dunnink, Iljas Baltes, Jasper Koopman(Thomas), Ferdinand Fakkert, Thijs van der Honing (Joshua Volker)

Bron: HTC

'9  1-0  Iljas Baltes