Hatto Heim - Bergentheim 1 - 0
16 september 2006

Bergentheim heeft afgelopen zaterdag verloren van Hatto Heim met 1-0 waar een gelijkspel minimaal verdiend was geweest.

Bergentheim speelde deze wedstrijd met een aantal invallers omdat een aantal spelers niet aan de wedstrijd konden meedoen door blessures.
Aan het spel was het niet te merken want er werd op het eerste kwartier na goed en met veel elán gespeeld waardoor het resultaat aan het einde nog teleurstellend was.
Het eerste kwartier was voor Hatto Heim dat toen ook verdiend op voorsprong kwam door een kopbal. Na deze treffer begon Bergentheim beter te voetballen en kwamen er ook “kleine “ kansjes welke helaas niet werden benut.

Na de rust was het één richting verkeer naar het doel van Hatto Heim en het grote veldoverwicht bracht helaas niet grote kansen en het gewenste resultaat op, de trainer Gerrit Meijerink probeerde het nog met een aantal wissels maar ook dat mocht niet helpen om het resultaat te veranderen waardoor de eindstand 1-0 bleef in het voordeel van Hatto Heim. Bergentheim kan ondanks de nederlaag terugzien op een goed en met veel inzet gespeelde wedstrijd en als dat zo blijft de komende weken komt het resultaat ook wel weer terug.

Bron: Bergentheim

'15  1-0  Erik van 't Ende