net niet (door: Wapenveld)
6 maart 2010

Wapenveld kon zaterdag net niet goed beginnen in 2010.
In de eerste helft waar beide elftallen aan elkaar gewaagd waren ging Wapenveld zeer efficient om net de mogelijheden. Nadat in de 2e minuut Sibideh al een kans kreeg en in de 4e minuut ZAC een kans liet liggen, bracht Gerben Fredriks Wapenveld op 1-0. Hierna had ZAC meer balbezit maar niet het betere voetbal. Beide elftallen kregen mogelijkheden maar door o.a. goed keeperswerk van Milton van Wapenveld bleef het 1-0.
Tot vlak voor rust een snelle aanval werd mooi afgerond door Ibrahim Sibideh en bracht de rustsatnd op 2-0.
ZAC kwam beter uit de rust en scoorde na 5 minuten de 2-1 en Wapenveld begon onnodig onrustig te voetballen en kwam niet echt meer in hun spel.
ZAC kon het overwicht na 22 minuten uit te drukken door de 2-2 te scoren.
Wapenveld probeerde het wel en kreeg nog wel een enkele mogelijkheid maar het was ZAC wat scoorde, eindstand 2-3.
Op basis van van de gehele wedstrijd was een puntje misschien wel verdiend maar misschien telt niet in de sport.

Volgende week staat de inhaalwedstrijd tegen Zalk op het programma, aanvang 14.30 in Wapenveld.

Bron: WZC Wapenveld

1-0  Gerben Fredriks