v.v. Den Ham - v.v. Bergentheim (1 - 1) 1 - 1
28 oktober 2006

Bergentheim had afgelopen zaterdag de zware uitwedstrijd tegen Den Ham op het programma één van de titelkandidaten in de derde klasse.

De wedstrijd begon van Bergentheim zijde ondanks de nadrukkelijke aanwijzing van trainer Gerrit Meijrink erg zwak en na 3 min. spelen stond dan ook de 1-0 al op het scorebord in het voordeel van Den Ham. Na dit openingsdoelpunt bleef Den Ham gevaarlijk de 10 minuten die daarna volgden maar gaandeweg herpakte Bergentheim zich en wist het een veldoverwicht te krijgen waarbij er ook enkele kansen kwamen die nog niet werden benut.
In de 44 min. kwam dan toch de verdiende gelijkmaker die werd gescoord door Eddy Eggengoor met het hoofd zodat de ruststand na 56 min. !! spelen 1-1 was.
In de tweede helft was het weer Den Ham dat sterker was maar de verdediging van Bergentheim met Remco Stoeten aan het hoofd stond als een huis en het hele elftal streed voor elke meter zodat de sporadische kansen van Den Ham onschadelijk konden worden gemaakt. In de 90 min. leek Bergentheim er ook nog met de winst vandoor te gaan maar het schot van Eddy Eggengoor ging rakelings naast zodat deze wedstrijd eindigde in een 1-1 eindstand waar beide partijen tevreden mee konden zijn. Een smet op deze wedstrijd was het uitvallen van Marcel Euverman die met een op het oog zware knieblessure al na 10 min. spelen van het veld moest.
Volgende week zaterdag speelt Bergentheim thuis tegen Avereest dat afgelopen zaterdag won vam WZC Wapenveld, en hopelijk doen dan ook weer een aantal jongens mee die terugkomen van een blessure en kan Bergentheim hopelijk dan de punten thuis houden.

Bron: Bergentheim

'3  1-0  Tim Nijzink